Авторки: Анастасія Козмінчук, Олександра Корецька.
Кожен із нас стикався з апатією та відсутністю натхнення, коли здається ніби всі можливі ідеї вже були втілені в життя кимось до нас. Сьогодні поговоримо про те, де шукати натхнення у таких випадках? Якими кейсами надихатися для створення чогось нового? Відповіді на ці та інші запитання ви знайдете в нашому матеріалі, тож let`s go читати і заряджатись креативом!
Порада 1. Створи папку «натхнення» в телефоні чи ноутбуці
Кожного разу, коли бачиш якусь цікаву ідею — роби скрін і додавай в папку. Коли у тебе закінчиться натхнення ти завжди можеш відкрити її і, переглядаючи цікаві кейси, надихнутись, щось між собою згрупувати, придумати.
Порада 2. Слухай експертів
Обирайте для себе якісний контент. Наповнюйтесь думками інших. Пам’ятайте, ідея породжує ідею. Залишаємо для вас кілька блогів для натхнення:
Якщо потрібно написати класний текст — надихайтесь iryna_pobidash. Це блог літературознавиці, яка дуже майстерно пише і вміє “заворожувати” своїми текстами.
Якщо треба ідеї для рілзів та тіктоку — welcome to Інстаграмівка. Тут ви знайдете масу ідей для рілзів, уроки з монтажу та цікаві рекомендації щодо контенту.
Порада 3. Шукай натхнення в тиші
Чи задумувались ви колись, чому саме перед сном наш мозок генерує купу різних думок та сценаріїв? Тому що в цей час він вільний від клопотів, які виникали у вас в голові впродовж дня. Часом, щоб прийшла нова ідея потрібно не наповнювати голову новим, а навпаки звільнити розум та створити місце для тиші. Для цього ідеально підійдуть легкі фізичні вправи, розтяжка, медитації, хаотичне малювання. Головне — перед заняттям сформулювати намір на вирішення вашої проблеми.
Порада 4. Подорожуй
Порадою щодо пошуку натхнення поділилась випускниця ННІЖ КНУ імені Тараса Шевченка, копірайтерка Ольга Олтаржевська.
— Де Ви зазвичай черпаєте натхнення для написання текстів?
— Загалом — це подорожі. Тому що глибина думки залежить від широти світосприйняття. Тому за останній рік я відвідала 8 країн і зараз поїхала на навчання до Данії.
— Які країни вразили Вас найбільше?
— Норвегія, Фінляндія. Тут легко тримати мозок “в холоді”, генерувати думки, почувати спокій, баланс, гармонію і захищеність.
Порада 5. Кейси, кейси і ще раз кейси! Шукай бізнеси, які небанально подають банальні речі
Існує чимало сфер, в яких важко створювати креативні кейси та зацікавлювати авдиторію. Але одним з яскравих прикладів хорошої комунікації, є приклад мережі супермаркетів «Сільпо». Тільки погляньте, як вони вміють обіграти звичайні продукти харчування.
Перший приклад вдалого кейсу вони продемонстрували на День закоханих. Креативники “Сільпо” створили опитування, в якому потрібно було до кожного продукту обрати пару. Наприклад, треба було обрати, про кого мріє печиво – про склянку молока чи горнятко чаю. Так само було з хлібцем та пончиком. Далі вони створили пару з продуктів, які набрали найбільше голосів, та написали “Не розбивайте серденька – беріть двох”. Таким чином “Сільпо” намагалися залучити авдиторію та нагадати про себе і звичайно, цей кейс може збільшити продажі продуктів, які згадувались в сторіс.
Другий приклад вдалого кейсу також був створений на День закоханих. Креативники запустили сайт знайомств від “Сільпо”. Тут пари добирались за смаками у їжі, тобто учасникам потрібно було відповісти на 7 запитань, наприклад: “Що перекусити перед побаченням?”. Після проходження тесту учасники отримували фото та посиланням на соціальні мережі потенційної пари, яка обрала такий самий варіант або схожий. Споживачів дуже зацікавила така ініціатива і вони активно брали участь.
Дуже важко бути креативним, коли від вас цього вимагають, але ви просто “не в ресурсі”. Ми сподіваємось, що наші поради надихнули вас створити щось цікаве для свого продукту, а наші приклади довели, що бути оригінальним та цікавим можна в будь-якій сфері. Не бійтеся креативити, у вас все вийде!