img_6339

“АБЗАЦ” ЗАВІТАВ ДО ІНСТИТУТУ ЖУРНАЛІСТИКИ

Незважаючи на залікову сесію та модульні контрольні роботи, студенти Інституту журналістики завжди знаходять час для професійного розвитку та самовдосконалення через спілкування із корифеями медіа-бізнесу. Всебічний підхід Інституту до підвищення професійного рівня майбутніх фахівців – ось musthave сучасної освіти.

20 грудня в Інституті журналістики КНУ імені Тараса Шевченка відбулася творча зустріч із Марією Сєбовою, ведучою та редактором інформаційно-розважального телепроекту “Абзац”. У рамках піар-акції “BePRofi” студенти 2 курсу спеціальності реклама та зв’язки з громадськістю запросили журналістку “Нового каналу”, яка одразу вразила присутніх своєю харизматичністю та зацікавила аудиторію захопливою розповіддю. Мріючи про навчання у столичному виші, під час цієї зустрічі, жартує пані Сєбова, вона нарешті здійснила юнацьке бажання, але вже в амплуа спікера.

img_3353-22-12-16-12-55

Журналістка не лише розповіла про свій шестирічний досвід роботи в медіа-сфері, а дала студентам значно більше. Вона поділилася секретом з амбіційною молоддю про те, як потрапити на телебачення, адже за її словами “кожна дівчина мріє працювати в кадрі”. Марія Сєбова не оминула й теоретичний аспект і зазначила найефективніші технології сучасних телепроектів: соціальний експеримент, провокація та проникнення. Креативність гості далася взнаки, та навіть до цієї місії вона підійшла по-творчому: Марія наводила яскраві приклади з власного досвіду та розповідала ситуативні кейси зі свого життя.

img_3350-22-12-16-12-55

Ведуча порадила майбутнім медійникам завжди бути готовими до всього, знаходити вихід із будь-якої ситуації, а головне – бути стресостійкими. Творча зустріч виявилася цікавою для представників різних спеціальностей: майбутнє покоління журналістів, рекламістів, піарників, видавців та, звичайно, телеведучих – кожен розставив свої крапки над “ї” у тонкощах роботи в теле-шоу. Студенти залюбки скористалися можливістю стати на крок ближче до справжніх професіоналів обраної ними галузі.

Сформована в Інституті традиція стирає кордони між теоретичними знаннями та реальним медіа-бізнесом. Запрошені практики ще більше надихають студентів, адже далеко не всім медійникам пощастило навчатися в Інституті журналістики.

 

Ольга Тимошенкова, студентка 2 курсу спеціальності РЗГ

Пов'язані статті: