Презентація першого в Україні посібника, присвяченого феномену соціальної реклами

13 грудня 2016 р. о 15.20 в Інституті журналістики, в аудиторії 22 відбудеться презентація першого в Україні навчального посібника, присвяченого феномену соціальної реклами.

Автор праці – Дмитро Олегович Олтаржевський, доктор наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків із громадськістю Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка.

Під час заходу гості дізнаються, що спільного у розвитку соціальної реклами в України та США, чому благодійний фонд для допомоги сомалійським дітям просив не гроші, а коробки з-під взуття, та як технології доповненої реальності рятують полярних ведмедів. Також ви матимете змогу поспілкуватися з експертами з соціальних комунікацій і виграти цінні призи у вікторині.

Запрошуємо до участі!

Прес-центр Інституту журналістики

Пов'язані статті:

Напишіть відгук