Вперше в КНУ пройшов конкурс з реклами на екологічну тематику «Green Ads»

«Green Ads» – конкурс, який надав можливість студентам не тільки  вдосконалити навички створення реклами, а найголовніше – привернути увагу молоді до екологічно важливих проблем.

В рамках конкурсу студенти з КНУ імені Тараса Шевченка зробили рекламний плакат на актуальну екологічну проблему, яку обрали самостійно. Організатори отримали понад 30 студентських робіт.

Автори трьох найкращих робіт отримали подарунки: сертифікат на курс від Advertising School; участь у конференції Google, бранч до редакції UMH Digital (Tochka.net, Bigmir.net, i.ua, gloss.ua). Також усі переможці отримали набір корисних солодощів від Natur Boutique.

u2sZUqKvgTU

До складу журі увійшов директор Інституту журналістики – В.В. Різун, викладачі КНУ імені Тараса Шевченка – К.С. Шендеровський, Ю.М. Шафаренко, копірайтер з міжнародного мережевого агентства Saatchi&Saatchi, графічний дизайнер з рекламного агентства BBDO та ще багато інших фахівців.

 «Роботи студентів особисто мене дуже вразили, адже вони підіймали гострі екологічні проблеми та були виконані дуже професійно. Сподіваюся, що такий досвід знадобиться їм у майбутньому, адже коли ти створюєш рекламу для комерційного сектору це одне, а інше – коли ти створюєш рекламу, яка здатна змінити світ!» – зазначив Сергій Шилінгов, експерт конкурсу та співвласник TemposWEB, одного з топових агентств інтернет-реклами в Україні.

Інформаційними партнерами конкурсу стали журнали «Я студент», «Стіна», «PROactive», «Київський університет», «BeFIT», онлайн-видання «Студвей» та  ГО «Молодіжна Альтернатива». Генеральним інформаційним партнером став журнал «Маркетинг в Україні» від Української асоціації маркетингу.

Роботи переможців увійдуть до брендбуку «Добрі справи. 70 років Інституту журналістики».

eLo4vOw0dm8

Вітаємо переможців: Марію Трофіменко, Максима Потаповича і Михайла Пилипчука та бажаємо нових досягнень!

Пов'язані статті:

Напишіть відгук