Студенти презентували концепцію розвитку міста

Буря емоцій та захоплення, захоплення і ще раз захоплення. В житті рекламіста та піарника існують проекти, які роблять цей стан перманентним. І неважливо, скільки витрачаєш часу, зусиль на реалізацію. Коли в очах горить ідея, тебе вже не спинити.

Ось так, 1 група РЗГ 2 курсу в рамках дисципліни «Іміджелогія» 18 квітня презентували свої проекти «Імідж селища Гостомель», які виконували  на замовлення ГО «Агенції розвитку Гостомель». Всі учасники отримали сертифікати та квитки на стендап-шоу.

Підготовка тривала протягом навчального семестру. Векторний варіант логотипу, створення легенди, робота над бренбуком, правила презентації – крок за кроком викладачі Шальман Тетяна Михайлівна та Шашенко Сергій Анатолійович навчали студентів створювали ідеальні проекти.

Анастасія Ластовець коментує: «Такі кейси – це хороша можливість застосувати свої знання на практиці. Ти дізнаєшся про особливості спілкування із замовником. Приємно, що в Україну надходить європейський досвід, коли організації можуть звертатися безпосередньо до студентів».

Ми раді привітати переможців конкурсу – 1 групу, учасниками якої є Аліна Величко, Ярослава Белінович та Марія Гаврилюк. «Прямий рейс у щасливе майбутнє» – саме таким вони бачать селище Гостомель.

 

Аліна Величко, ділиться своїми враженнями: «Заради таких пар хочеться приходити до Інституту, хочеться сидіти ночами над брендбуком й вірити в те, що ти, справді, став частинкою крутого проекту. Особисто нам зараз хочеться просто подякувати нашій викладачці та громаді міста Гостомель за те, що повірили у студентів й побажати їм вдалої реалізації та розвитку їхнього містечка».

Мабуть, найважливіше у будь-якій роботі – це натхнення. А на таких дисциплінах його набираєшся на роки вперед. І вже з таким багажем не лякає ні сесія, ні будь-яка робота, ні життєві перепони. Бажаємо нашим студентам та викладачам зберегти частинку цього натхнення і в майбутньому радувати новими грандіозними проектами.

Прес-служба Інституту журналістики

Пов'язані статті:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *