Ще не зелені? Тоді ми йдемо до вас!

   16 листопада 2018 року студенти-рекламісти 2 курсу Інституту журналістики КНУ ім. Шевченка продовжили розвиток корпоративної прес-служби з керівництва соціальним проектом "Зелений Інститут".

   У «Зеленому Інституті»-2018 почали діяти власна піар- та прес-служба у новому складі. Студенти вже промоніторили згадуваність проекту в пошукових системах, проаналізували трудомісткі напрями комунікаційної роботи. З цим етапом практикам-початківцям курсу прес-секретарів допомагала куратор проекту, викладач кафедри Реклами та звязків із громадськістю, прес-секретар з 10-річним досвідом. 

   «Я рада, що студенти зрозуміли важливість багаторічної екоініціативи та ідеї професіоналізації освіти в ІЖ, – говорить Алевтина Белецька, викладач предмету «Основи професійної діяльності: організація роботи прес-служби», куратор соціального проекту «Зелений Інститут». – Вітаю вже 8-ого прес-секретаря проекту за 8 років ЗІ – Камілу Масенко й бажаю їй та усій команді 2 курсу успіхів у практиці з прес-секретарства».

   Стратегічні задачі студентам допоміг поставити Михайленко Владислав,  заступник директора Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка: «Нарощуйте присутність у соціальних мережах!». Після цієї зустрічі новий піар-менеджер ЗІ Анастасія Откидач рішуче визначила новий напрям роботи проекту з соцмережею, де найчастіше спілкується цільова аудиторія ЗІ – Інстаграм. 

   Незабаром можна буде стежити за розвитком еко-ініціативи в інтерактивному та модерному форматі. Про це подбає неординарнаSMM-менеджер «Зеленого Інституту-2018» – Айтен Мусаєва, креативні SMM-дизайнер Софія Панченко, копірайтер Евеліна Росюк та фотограф Анна Гусакова. Зрозуміло, що контент нізвідки не з'являється, тож дуже скоро Інститут журналістики чекають нові еко-активності, нові ментальні зміни та близьке знайомство з усією командою «Зеленого інституту»!

   Довідка: Еколого-волонтерський проект «Зелений Інститут» розпочав свою роботу у 2010 році з ініціативи партнерства Інститута журналістики із БФ Крона та ГК ФОКСТРОТ. За роки реалізації проект дав старт не лише більше 10 благодійним акціям на користь ряду підшефних соціальних закладів (дитячий спецсанаторій "Барвінок" у м. Боярка, три дитбудинки у Києві, соціальний реабілітаційний центр "Ковчег" ) та студентів КНУ Шевченка – воїнів АТО,  а й сприяв працевлаштуванню студентів  за спеціальністю. Зібрано 6 тонн макулатури, розміщено 55 публікацій про проект у ЗМІ, відзнято більше 10 відеороліків про Зелений Інститут та його проактивних студентів.

Підготувала Масенко Каміла

Пов'язані статті:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *