Зелений Інститут журналістики пускає паростки в КНУ

Квітнева еко-вечірка в Інституті журналістики КНУ імені Тараса Шевченка, що відбулася 15 квітня, посіяла зелені зерна не тільки серед студентів ІЖ КНУ імені Тараса Шевченка. «Зелені» ідеї занесло і на економічний факультет КНУ, студенти якого звернулись до активістів екоруху ІЖ за консультацією в реалізації такого ж соціального проекту на власному факультеті.

Тож 7 травня активісти волонтерського екоруху ІЖ презентували свою стратегію на факультеті економіки КНУ Шевченка, готуючи ґрунт для створення там нового еко-осередку.

Зустріч була щирою. Студентів кафедри підприємництва 2-го та 3-го курсів ОП «Підприємництво та біржова діяльність» цікавило, як зародився проект, звідки беруть активісти, як взаємодіяти з викладачами та адміністрацією, щоб запроваджувати еко-інновації на масштабному рівні.  ЕКО-рух набирає обертів, тому можна очікувати, що в наступному навчальному році Київський національний університет імені Тараса Шевченка чекатимуть активні екологічні зміни.

«30 травня ми плануємо взяти участь у заході для пошуку інвесторів, який організовує Інститут міжнародних відносин КНУ. Наш еко-проект змагатиметься за інвестора, й завдяки інвестиціям «Зелений Інститут» зможе встановити не тільки бокси для макулатури, а й, наприклад, почати сортувати інше сміття й отримувати не іміджеві, а економічні вигоди!» – ділиться планами pr-менеджерка проекту «Зелений інститут журналістики», студентка 2 курсу РЗГ Анастасія Откидач.

Зелений Інститут Журналістики радий вийти за межі локального проекту, маючи 9-ти річний досвід.  Ним активісти готові ділитись, що допоможе іншим студентським осередкам почати свою роботу більш впевнено.

Довідка: 9 років корпоративну культуру Інституту журналістики формує екологічний студентський проект “Зелений інститут”. Він зародився на практичних заняттях з предмету “Організація роботи прес-служби” та досяг помітного масштабу:  5,5 тонн макулатури здали викладачі та студенти в рамках його роботи, виручені гроші віддали 5 соціальним закладам та студентам КНУ – бійцям АТО. Близько 70 меседжів та публікацій про проект було поширено у ЗМІ, на власних та партнерських сайтах, у соцмережах. У 2018 вперше проведено Еко-вечірку, до участі в ній студенти-піарники Зеленого Інституту залучили спікерів від 3 лідерів еко-руху України: Україна без сміття, Let’s do it Ukraine, Ozero. Також знайшли 5 комерційних партнерів: ГК «Фокстрот»,  «Green Elvis», «Zelena», «Ooh-la», «Бутерброд-Sumasbrod».

15 квітня відбулась Еко-вечірка 2.0, яку підтримали вже 7 партнерів: ГК «Фокстрот», PepsiCo Ukraine («Садочок»), правильна кав’ярня Hack cafe, кафе-магазин здорової їжі Без сахара, Перший туристичний центр, косметичні бренди Sabo shampoo та Boutique Sapo.

Матеріал підготувала:

Каміла Масенко, студентка 2 курсу

спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю»

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *