Інститут журналістики готує професіоналів інформаційного забезпечення агробізнесу

З розвитком аграрного сектору в Україні зростає потреба у фахівцях інформаційної сфери для висвітлення досягнень та діяльності агропромислового комплексу. Все більше підприємств перебуває в пошуку професіоналів напряму журналістики, зв’язків з громадськістю та реклами, проте часто вони зустрічаються зі складнощами в підборі відповідного персоналу.

Врахувавши це, Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка у 2018 році вперше в Україні запустив новітню магістерську програму «Інформаційне забезпечення агробізнесу», метою якої є надання освіти зі зв’язків із громадськістю та журналістики у галузі агробізнесу із широким доступом до працевлаштування, підготовка фахівців з особливим інтересом до певних сфер інформаційної політики агропромислового комплексу.

Заснування магістерської програми відбулось за ініціативи професора, доктора філологічних наук, директора Інституту журналістики Різуна Володимира Володимировича та його заступника з навчально-виховної роботи, професора, доктора наук із соціальних комунікацій Віталія Михайловича Корнєєва. Над розробкою навчального плану та програми працювали викладачі кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, завідувачем якої є  професор, доктор філологічних наук Валерій Феліксович Іванов.

«Підготовка фахівців у сфері агробізнесової комунікації є важливою та необхідною суспільною справою, оскільки в наш час комунікація є запорукою ефективної діяльності будь-якої галузі»,- вважає директор Інституту журналістики Володимир Володимирович Різун.

«Магістерська програма з інформаційного забезпечення агробізнесу – це відчутний стимул для розвитку Інституту журналістики. Тут ми формуємо компетенції, що передбачають роботу в журналістиці, рекламі та public relations плюс аграрна тематика. Все це відкриває нові горизонти, нові можливості для застосування того глобального досвіду медіа-освіти,  яким відомий Університет Шевченка. Тому ідея прижилася,  пустила корені,  ось очікуємо першого «врожаю»  дипломів», – зазначив заступник директора Інституту журналістики з навчально-виховної роботи Віталій Михайлович Корнєєв.

Професіонали з багаторічним практичним та науковим досвідом викладають студентам магістерської програми «Інформаційне забезпечення агробізнесу». Це доктор філологічних наук, професор, директор Інституту журналістики Різун Володимир, доктор наук із соціальних комунікацій, доцент Білан Надія, голова ГО “Інститут споживчого права ВГО «Союз споживачів України”, депутат Гостомельської селищної ради, доцент, кандидат філологічних наук Шальман Тетяна, спеціаліст Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (FAO) Журавель Олександр, член Асоціації корпоративних медіа України, фахівець зі зв’язків з громадськістю, доктор наук із соціальних комунікацій, професор Олтаржевський Дмитро, засновник, видавець, головний редактор рекламного загальнонаціонального видання “Панорама-ВВ”,  кандидат філологічних наук, доцент Шабліовський Володимир.

«Ми встановили високу планку в навчанні магістрантів нової спеціальності. Завдяки ретельному відбору, насиченій програмі, професійним викладачам випускники цієї спеціальності будуть найкращими в Україні» – сказав завідувач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Валерій Феліксович Іванов.

В процесі навчання студенти освітньо-професійного напряму «Інформаційне забезпечення агробізнесу» працюють над реальними кейсами з практики успішних компаній сфери. Вони вивчають PR-діяльність, корпоративні медіа, присутність компаній в інформаційному полі; обговорюють на семінарах кризові ситуації та пропонують шляхи їх вирішення, проводять моніторинги засобів масової інформації, співпрацюють зі спеціалізованими виданнями та розробляють плани PR-кампаній для громадських організацій галузі агробізнесу. Такий підхід у навчанні забезпечує обізнаність студентів у трендах галузі.

Випускники освітньо-професійної програми можуть обіймати посади керівника підрозділу з реклами та зв’язків з громадськістю, провідного спеціаліста в галузі інформації та інформаційного аналізу, журналіста, прес-секретаря, фахівця з прес-служби, референта, рекламного менеджера та PR-менеджера.

Нормативний термін навчання становить 1,5 роки з двома навчальними та одним практичним семестром. Форма навчання – денна.

31 травня стартує перший етап вступу на новітню магістерську програму «Інформаційне забезпечення агробізнесу», що передбачає складання додаткового фахового випробування для абітурієнтів, що не мають бакалаврської освіти з журналістської спеціальності. Також майбутньому студенту слід скласти ЗНО з іноземної мови, реєстрація на яке вже стартувала, та вступний іспит у липні.

Контактна інформація:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *